Sweet 16

Idag, denna minut, för exakt 16 år sedan, föddes jag på Huddinge sjukhus i... Huddinge. *ta-fucking-dah*
 
Jag har lyckats överleva 16 år i denna värld, 16 år som bestått av all möjlig skit (bra skit och dålig skit), och massormassormassor av lycka och kärlek (särskilt de senaste åren). Förhoppningsvis lever jag i många år till, många bra år och kanske lite dåliga också, eftersom de inte går att undvika.
 
Grattis på födelsedagen till mig!
 
Bilden är tagen på mig under min sista dag som femtonåring. Nej, jag känner mig fan inte som om jag nu ska fylla 16, men samtidigt så känner jag mig så mycket äldre. Fast hur gammal och sånt jag är, kroppsligt och i själen, är två helt skilda saker. Det viktigaste är väl ändå att jag fortfarande känner mig som Frida, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Lici

Grattis!!! :D

Svar: Tack!! :DDD
Frida

2013-04-17 @ 07:53:24
URL: http://bubblebath.blogg.se
Postat av: Moa

GRATTIS! *kastar konfetti* c:

Svar: CONFETTI IT'S LIKE A PARAAAAAAAADE <33 TACK SÅ MYCKET C:
Frida

2013-04-17 @ 09:24:56
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0