This time I've gone all the way without you

There's nothing more I can say
 
Okej så hm, bloggade inte igår. Hade väl annat att göra, I guess.
 
Igår så sprang jag och Märta och letade efter Gullan (våran katt som är gjord av flörtkulor) på formen och sen så misshandlade hon mig, typ </3 Jobbade väl lite på matten och läste på svenskan och lyssnade på när Magnus pratade om sekter på SO:n. Sen gjorde jag det som var kvar i kemin och jag är helt säker på att jag misslyckades totalt haha. Kom hem och spelade tv-spel och såg på 21 Jump Street resten av dagen, eh owo
 
Idag så försov jag mig lite men hann med bussen i alla fall. Har varit äckligt trött hela dagen åh. Tyckte om engelskan idag för hon pratade lite om det NP vi ska göra imorgon, och så fick vi skriva om färger (typ om t.ex. grön luktade, smakade och kändes, hur skulle det vara då?) (alltså jag kan inte förklara det men typ if it was possible to taste green it would taste like a mix of sour and sweet, like chocolate with a taste of orange kinda) och vi fick öva på gamla läsförståelseprov och de var löjligt lätta så jag satt och skrev resten av lektionen, haha. På svenskan läste jag, på NO:n kom jag på att det inte är så jävla konstigt att jag har en sån ångest över skolan när man ser på min klass och på SO:n såg vi på någon film. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska åka in till stan efter det nationella provet imorgon eller om jag ska försöka beställa från Drop Dead så snart som möjligt. Hm. Behöver iförsig en väska och nästa volym av Death Note, så stan kanske är bäst... men Drop Dead *cries* ;w;
 
Aja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0