Tired of feeling like I'll never make it

Okay, allt har lugnat ner sig lite. Pappa kom och snackade med mig om skolan och sånt, och han sa att han kan ge mig ett intyg på att bläckpatronerna i våran skrivare tagit slut så att jag inte kunde skriva ut min NO-rapport. (Älskar mina föräldrar som låter mig skolka och skjuta upp saker ibland ♥) Nu känns allt lite mer överkomligt, när jag inte har två saker som ska vara klara imorgon. Mådde genast bättre efter att liksom ha fått en lösning på problemet så nu har jag pluggat till SO-provet i geografi som är imorgon och jag var ju jätteduktig på det här!
 
Så, planering för att jag själv ska minnas:
 
Torsdag: Plugga geografi.
Fredag: Skriva klart NO-rapporten.
Lördag: Ta en paus från livet (dvs reparera affischer och spela DS hela dagen)
Söndag: Läsa igenom pappret om etik och översätta mina repliker i den spanska debatten.
Måndag: Lämna in rapport och göra NP i kemi.
Tisdag: Överleva NP i religion.
Onsdag: Överleva nästa NP i religion, eventuellt överleva spanskaförhör. Sweet 16~
Torsdag: Överleva möte hos BUP.
Fredag: Krama sönder min älskling och vara lycklig.
Övrigt: Överleva mötet med min mentor samt överleva i allmänhet.
 
Yeah, I think I can do this C:

För övrigt fick jag en jättebra idé till en novell för någon dag sen så jag ska försöka skriva klart Billie så snart som möjligt så jag kan bestämma vilken novell som ska få vara mitt paus-projekt innan jag sätter igång med nästa del av Billies historia~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0