Trash my own house party 'cause no one came

Igår klarade jag ut själva storyn till tv-spelet jag är så beroende av (Oblivion, if I haven't mentioned it before) och jag blev typ fett sur på slutet. Hallå, jag skulle ju gifta mig med Martin och bli the emperor eftersom han dött av en oförklarig anledning? (...egentligen inte, jag bara hittade på det där) HAN SKULLE INTE BLI EN FUCKING DRAKE. NOPE. OCH VAD FAN GUBBJÄVEL, DU SKULLE JU UTSE MIG TILL THE NEW EMPEROR YOU MOTHERFUCKER åhgud tv-spel är inte bra för mig </3
 
Idag ska jag till Naturhistoriska och hälsa på alla dinosaurier! För det måste man ju göra, gör det minst en gång per år :D
 
Och så för övrigt så är det ju första april. JAG HATAR DEN HÄR DAGEN FÖR JAG BLIR ALLTID LURAD. Som typ, förra eller förrförra året </3 (Jag: Idag ska jag inte gå på något alls! *några sekunder senare* Mamma: DET ÄR EN VARG I TRÄDGÅRDEN!1!1!1!1!1 Jag: VA VAR?!!?!?!?!?!??!) Hittills har jag inte gått på något, men så har jag ju inte varit vaken så länge heller och har inte varit social alls. Kommer väl lyckas bli utskämd på muséet eller så, eheheh.
 
 
Hade tråkigt så outfitbild? YAY ME JAG KÄNNER MIG SOM EN STOR BLOGGARE NU *host*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0