What did I do to deserve all of this?

Slipknot – Diluted [Explicit] ♥
 
Uhm, skola idag. Kommer typ ihåg att jag faktiskt jobbade på matten idag, började läsa en helt annan bok än den jag skulle läsa på svenskan (förlåt men jag ser ingen mening att läsa böcker som är över 100 år gammal och skrivna av svenska författare jag vill läsa ut Slutet på Mr. Y kthxbai). Hmm det var väl typ det. Lyckades även svara på frågeformulären från BUP fastän de fick mig att seriöst vilja slita sönder sig själv :c
 
Om 9 dagar fyller jag år. Om 9 dagar ska jag få en piercing (eller ja, någongång runt då). Om 9 dagar är det exakt ett år sedan jag såg ett av mina absoluta favoritband live. Om 11 dagar är det helt säkert att jag ska träffa Paprika (fast jag hoppas på att mamma och pappa have mercy on me och låter mig åka hem till honom här i veckan eh). Om 12 dagar ska jag se ett band som seriöst är mina babies, för jag visste vilka de var innan de blev kända.
 
Ovanstående är vad som får mig att inte gå under och dö för tanken på BUP okok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0