Yoooou sonofabitch!

Hade sovmorgon till halv tio men var i skolan tio i nio för jag är så jävla bra att jag alltid lyckas komma tidigt till skolan. Idk why, går alltid så snabbt att jag lyckas hinna med en tidigare buss och orkar inte vänta på nästa xD Så jag satt och skrev och lyssnade på musik. Sedan var det matte och då jobbade jag faktiskt lite samt hjälpte Smurf med Quizkampen. På bilden hann jag inte göra så mycket mer än att skriva ut bilder på Austin Carlile och planera lite innan mamma och pappa hämtade mig och så åkte vi till BUP. Efter mötet köpte vi mat och åkte hem och nu sitter jag här och äter chokladen jag fick av Anders och ser på HIMYM. Och jag vill ha chips. Eh. Påsen ligger på skrivbordet och jag orkar inte hämta den ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0