Back away from the water baby, you might drown

Igår spenderades dagen på mitt rum, eftersom jag tydligen har fått en infektion i halsen. Jag hade stora problem med att äta och kunde inte ens dricka vatten utan att halvt spy upp det efteråt. Så jag såg klart på Skins säsong fem och började att se på filmer jag brukar se när jag är sjuk; Kick-Ass, Batman The Dark Knight, A Cinderella Story och The Hunger Games~ Jag brukar vilja se på superhjältefilmer eller mysiga filmer när jag är sjuk, eller typ Tim Burton, så ja C:
 
Idag mår jag dock något bättre. Lyckades få i mig apelsinjuice, vattenmelon och två stekta ägg, så det är ju bra. Vi håller på och gör egen isglass också ;w; <333
(Det bästa med att vara sjuk är fan rumservicen - klev bara ur sängen igår för att gå på toa och för att hämta filmer från mitt skåp, för mat och bubbelvatten och glass skickades upp hit ♥)
 
Just nu ser jag på Alice in Wonderland och funderar på att spela tv-spel senare. Saknar Alice: Madness Returns </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0