Can I have this moment forever?

Herregud vilka jobbiga dagar det har varit (fysiskt alltså).
 
I fredags åkte jag till centralen och mötte Paprikas pappa som var snäll nog och köpte en tågbiljett till mig, det gjorde mig glad ;w; (jag känner mig accepterad i flocken ♥) (och ja jag blev glad trots att jag är allmänt jävla awkward och hatar att vara med folk jag typ inte känner) När vi kom hem till dem så gjorde Paprika chokladbollsgröt till mig (eller ja, det var typ yoghurt, havregryn, kakao och banan) och vi gick och kollade efter kartonger och handlade. Vi kan ha sett på någon film också, eh. Och vi kom fram till att jag antagligen håller på att bli sjuk eftersom jag var växelvarm (utomhus frös jag sönder men inomhus svettades jag ihjäl). Men det var okej, för han tog hand om mig med Alvedon och juice ♥ Och vi packade massor och spelade något pusselspel också :3
 
I lördags vaknade jag vid halv fem och var jättepigg, men turligt nog så lyckades jag somna om. Tror att jag klev upp någon gång och drack juice också, eh. Sen vaknade vi lite för tidigt och låg och pratade innan vi åt frukost och fick höra att vi hade bråttom. Så vi slängde ut kartonger med saker i hallen och hjälpte till att bära och jag har kommit på att hans pappa pratar väldigt mycket med sig själv owo Sen hämtade vi saker på posten och åkte hem till Paprikas mamma för att hämta upp mer saker men allt fick inte plats </3 En halvtimme efter planeringen kom vi iväg och resan dit var rolig, för jag och Paprika satt och sjöng så högt vi kunde till Shake Tramp och Thnks fr th mmrs, svor över gps:en, han hade en rolig hatt på sig och hans pappa började helt randomly att prata engelska med indisk dialekt (fun fact: he's not from India) ♥ Vi slängde in alla saker i hans nya lägenhet och åkte till IKEA där alla till slut var inblandade i en lek som hette Sno-pennor-från-alla-behållare-ni-ser, och så käkade vi lunch där också (IKEA köttbullaaaaaar <3333) Vi köpte en säng och ett bord och åkte sedan tillbaks och när hans pappa åkt så trodde Paprika att han fått fel bordsben men det visade sig att man var tvungen att öppna förpackningen för att upptäcka att det var rätt xD Vi handlade mat och sedan var jag så trött pga sjuk att jag bara låg på sängen medan han packade upp. Det tog ungefär hela dagen (för övrigt så hjälpte jag faktiskt till) men vi orkade inte hitta något soprum så alla kartonger låg i hallen, och så såg vi på film.
 
Tror att vi vaknade halv sex idag och såg klart på Paprika som vi börjat på innan vi somnade natten innan (och jag tycker om den allt mer och mer) och vi hittade ett soprum och jag gjorde massa kylskåpspoesi på hans kylskåp och vi såg på film. Åkte därifrån vid typ fyra, that was sad :c
En stund efter att jag klivit på tåget ringde pappa och sa att de stängt av ingångarna till Grönan pga överfullt, men jag sa att jag tänkte åka dit i alla fall. Letade upp Petter på Plattan och åkte sedan till Grönan ocH SATAN VAD MYCKET FOLK DET VAR. I'M NOT EVEN JOKING. DE FÅR HA 17,000 PERSONER INNE PÅ NÖJESFÄLTET OCH DET VAR UNGEFÄR 17,000 UTANFÖR. Fick typ panik och mådde så jävla dåligt att jag gav upp när det var så mycket kaos, så jag och Petter fick GÅ hela vägen från Grönan till närmaste t-banestation (vilket var typ Karlaplan och låg ungefär en kilometer bort or more, I guess). Köpte en macka på Pressbyrån och när pappa hämtade oss i Fruängen så köpte han hamburgare till oss, så jag gick från att vara så jävla hungrig att jag mådde illa till att vara så jävla mätt att jag mådde illa eh </3
Lite surt att jag missade Tenacious D då, men hm det var inte värt att stå i kön från helvetet när man är sjuk ;w;
 
Ska stanna hemma resten av sommarlovet och bara vila så att jag blir frisk till skolstarten. Usch vill inte till skolan usch men jag kan inte komma från det haha :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0