I don't care what you think, just as long as it's about me

Så jag försvann ett tag. Whoops.
 
Minns knappt vad jag och Paprika har gjort, inte i vilken ordning heller, men jag minns att vi sett på filmer och sånt. Tror att vi handlade på lördagen och att jag åkte kundvagn, och att på söndagen kom hans mamma och hennes vän helt randomly och släpade med oss ut på fika (mmmm Rättviksglass mmmm kokosglass ♥). På måndagen åkte vi och kikade in i hans nya lägenhet (för han ska flytta osv), och på eftermiddagen kom en massa folk hem till dem (för då var vi tillbaks efter roadtrippen med hans familj) och vi åt massa ost. Var så slut på kvällen efter att ha sett Four Lions med familjen att jag inte orkade göra annat än att se på Skins tills jag somnade, eh.
 
Idag åkte jag in till stan för att träffa Paprika och hans mamma och syster, och vi gick runt och handlade saker till lägenheten, fikade, och jag och Paprika fick sitta kvar medan mamman och systern gick till Lindex, så vi satt och flummade på tumblr och slickade varandra i öronen (cos god that's fucking annoying). Hans mamma lämnade oss tre sen och vi gick runt i sci-fi bokhandeln och Paprika köpte en sån dära godisrem till mig (och det var sur regnbåge och jag viskade "jag vill ha en bögpenis" i hans öra för att jag är så jävla rolig), och när vi satt och väntade på att hans syster skulle komma tillbaks efter att ha köpt en present till Paprika så kom en gubbe och klappade på hans hår. Det var läskigt </3 Sedan åt vi mat och köpte godis och satt på stenbänkar på Hötorget och sånt. (Paprika satt typ i mitt knä och det kom några killar dit och de stirrade på oss och så tror jag att de frågade vad vi höll på med och bad oss att fortsätta hångla and uäääh that was creepy too :c) Kom hem vid typ nio kanske och såg på Zoolander med mamma och Petter och ta-daaah, here I am! Ser på Skins igen nu, eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0