I'm gonna change you like a remix, then I'll raise you like a phoenix

Idag (igår) har jag haft en sjuhelvetesjävla huvudvärk och har mest känt för att dö pga detta. (Alltså det gjorde så ont att allt snurrade när jag flyttade på mig och jag kände för att spy och usch. Har börjat få huvudvärk jävligt ofta nuförtiden ;w;) Ägnade därför dagen åt att se klart på de säsonger av Being Human jag har här (och jag dog lite över slutet på trean alltså nej????) och att äta massormassormassor. Det kändes konstigt att äta så mycket att jag nästan sprack utan att må dåligt över att jag åt eh owo
 
Just nu sitter jag och kollar på Skins och har precis blivit klar med att packa samt sätta pins på min väska. (Är fortfarande sur över att Faith-knappen jag köpte på 30STM är borta sdfghgsdfgh) Imorgon (senare idag) kommer jag bli väckt sju av Fall Out Boy's The Phoenix, så att jag hinner med ett tåg. Ska hem till Paprika och stannar där tills på måndag. (Det som är turligt med att ha en pojkvän med awesome klädstil är att jag inte behöver ta med mig mycket kläder alls, jag kan sno saker från honom ♥)
 
Nä, ska återgå till Skins nu och sova om en stund. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0