Någon jättefin och kreativ rubrik ok

Försvann lite längre än beräknat, eh.
 
I fredags hade vi historia och fick sluta typ väldigt mycket tidigare. Stannade dock kvar och lämnade en lapp till biblioteket samt pratade om medeltida tortyrmetoder (jag går med ett gäng psykopater, ja). Sedan åkte jag till stationen och tog ett tidigare tåg än jag räknat med och åkte hem till Paprika. Satt och väntade på honom en stund och sen attackerade han mig och vi gick och handlade och jag åt lunch (han var snäll och gav mig sitt kort han fått från skolan för lunch för jag var så sjukt jävla hungrig </3).
Minns typ inte exakt vad vi gjorde under hela helgen, men ja. Vi trodde att vi hade haft sönder spisen under ett tillfälle också, eh. Och på söndagen skjutsade han mig till stationen på sin cykel ♥
Kom hem vid halv tio och var alldeles för trött för att blogga, eh.
 
Igår så hade vi engelska och fick sitta i en asstor skrivsal och göra ett test på grammatik. Sedan hade vi idrott då vi bara satt och pratade, och sedan kom jag hem. Jag är numera så sjukt trött och hungrig hela tiden att jag inte orkar göra annat än att ligga i sängen och spela mobilspel hela dagarna, eh. Laddade ned massa spel och är typ beroende av vissa nu, smart som jag är </3
 
Idag så vaknade jag ca två timmar för tidigt, så jag gjorde toast och använde chokladströssel på ocH DET VAR ASGOTT???? Och så var det några här som höll på med avloppet och en av dem var snygg och där skuttade jag runt i boxers och alldeles ofixad. JAG ÄR SÅ SÖT. 
Ska vara i skolan 11.15 och jag börjar inte ens då, utan jag ska faktiskt vara social. Så jag behöver inte gå förrän om en timme. Vad fan ska jag göra nudå? ;w;
 
Undrar förresten om någon ska till Vans off the wall music night i sthlm i november? Har just nu ingen att gå med, men jag får gå själv, jag bara undrar om någon ska dit C:
(Och det är inte säkert att jag ska dit ifall någon blir excited, jag kanske inte har pengar så att det räcker </3) (Behöver betala för Berlin-resan och BMTH och Papa Roach så eh ja~)
 
Just nu sitter jag och gör en spellista till mamma, för hon kanske följer med på Vans off the wall. Inte för att jag tror att hon kommer gilla något av banden, men hon sa att hon kunde följa med om jag ville. Och jag tar ju alla chanser jag får i att ge mamma en bra musiksmak C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0