One day I'll heal but I'll be covered in scars

Idag har varit en väldigt blandad dag. Var tvungen att vakna fruktansvärt tidigt och så hade vi japanska på morgonen. Det var ganska roligt faktiskt, fast i början satt jag och Zeb och bara "...vad fan har vi gett oss in på? ;u;" och jag är fortfarande lite så </3 Menmen, det här ska nog bli bra. Hade samhällskunskap också, och i våran grupp var vi så trötta att Zeb bara skrattade åt att hon var dum i huvudet, Misho pratade om kannibaler och jag försökte lista ut hur man gör kattluckor genom stenar, eh. (Ja, fullt normala och allt!)
 
Kom hem och saker hände och usch jag är så jävla trött på att inget går bra någon gång jag är trött på att fucka upp allt jag är trött på att vara jag och jag vill bara ta sönder mig själv. (Förlåt behövde skriva av mig lite nu.)
 
Sitter just i detta nu och laddar ner låtar och är oerhört besviken på att jag inte kommer kunna gå på Vans off the wall music night. Nu när jag äntligen börjat lyssna på We Came As Romans och då gillar alla fyra band som ska spela så kommer jag ju självklart inte att ha pengar förrän i november. Självklart.
 
OBS totalt jävla onödigt men behöver det här tecknet (¤) för att komma in på skolans wi-fi och jag har inte den på min mobil eh OBS
 

Edit: JAG KAN VISST KANSKE GÅ PÅ VANS OFF THE WALL men då måste jag typ välja mellan att spara pengarna och åka hem till Paprika någon helg eller gå på konsert så jag väntar tills jag vet hur det kommer bli de närmaste månaderna, men det känns bra att veta att jag kanske kan gå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0