Strange maze, what is this place?

I hear voices over my shoulder
Nothing's making sense at all
 

Inget speciellt har hänt idag, typ vi åt lunch och så hade vi historia. Det var ett litet grupparbete om källkritik och det var typ det vi gjorde. Eh. Imorgon ska jag ha min första lektion i japanska :DDDD
 
Just nu sitter jag bara och lyssnar på musik. Ska antagligen pyssla lite senare, typ ta sönder byxor och laga lite ringar jag råkar ha sönder och sånt. Kanske skriva. Och läsa igenom läxan vi fick också, eh. Och räkna ihop hur mycket pengar jag har och behöver så att jag vet om jag kan åka till Paprika i helgen. Och städa. Och ladda ned låtar.
JAG HAR FÖR MYCKET ATT GÖRA HJÄLP MIG
 
Nej, nu prioriterar vi att räkna ihop pengar och läxan. Det börjar vi med, så får vi se vad jag hittar på sen. Här får ni två låtar med We Came As Romans, som jag började lyssna på idag.
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0