The only way I'll really smile is if you cut me ear to ear

Första riktiga skoldagen avklarad - den började med att jag var sen :D
 
Nejmen läraren sa att vi skulle vara där 9.50 pga fotografering, men på bussen träffade jag Alex - som går i min klass och numera vet vart jag kliver på bussen osv jahapp - sa att vi skulle vara där halv tio, och gissa vad klockan var när jag klev på bussen? Ja. Precis. Halv tio. Men så visade det sig att fotograferingen inte började förrän 9.50 i alla fall. *suckar högt*
 
Så vi tog porträttfoton för skolans hemsida tror jag det var, och ja. Det gick väl bra, antar jag. Sedan hade vi världens längsta lunchrast som spenderades med nio personer runt ett ragligt bord utomhus. Det var askul när Misho visade en bild på en tiger med down's syndrom och alla bara "aaaawh ;w;" förutom Robin som började skratta så mycket att han inte kunde sitta kvar </3
 
På svenskan så insåg vi att vi blivit indelade i två grupper (alltså hela klassen), så vi försökte hitta vart alla vi skulle vara, och när vi väl var på plats så skulle idrottsklassen också ha svenska så vi är typ eh, blandade. Hatar det ;w; Så på den lektionen fick vi köra en namnlek (den första säger sitt namn, den andra säger den förstas namn och sitt eget och så fortsätter man så genom hela klassen det vAR ASJOBBIGT????) och under rasten så bröt Robin ihop av skratt igen för Zeb sa att hennes lärare liknade en kille som låst in sin dotter i källaren, så vi var ju tvungna att gå och invadera det andra klassrummet, eh. (Misho sa efteråt att hon var glad för att Robin väntade med att börja asgarva tills han kommit ut igen xD)
 
Eftersom vi bara hade svenska idag så åkte jag ju hem en stund efteråt (satt i kafeterian med mina nyfunna vänner och så såg jag Petter också) och sedan jag kommit hem så har jag inte gjort så mycket. Tråkat runt på tumblr, läst om vampyrer, spelat mobilspel...
 
Imorgon åker jag direkt hem till Paprika efter skolan, så det är ingen uppdatering här på hela helgen. Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0