When it cuts you up this deep, it's hard to find a way to breathe

Jag minns typ inte vad som hände igår, inte mer än att vi hade olika tester i engelska, att jag vågade prata inför hela klassen utan att dö av ångest, och att jag var sjukt jävla trött när jag kom hem att jag bara låg i sängen och spelade mobilspel hela dagen, eh owo
 
Idag fick vi våra individuella (helvete vad svårt det var att stava det ordet idag) scheman, så nu står det så fint vilken svenskakurs jag ska läsa och att jag går på japanska :') Jag har även fixat ett lås till mitt skåp! (nu ska vi vara stolta och förbise att det kommer vara sjukt jobbigt på vintern för jag har ett underskåp uhuhu) Och ett bibliotekskort har jag nu också - ÄNTLIGEN min skola slarvade bort TVÅ stycken those fuckers - så jag är berättigad att låna böcker från skolans bibliotek, och imorgon när jag lämnat en lapp till bibliotikarien så kommer jag också att få låna från Huddinges stora bibliotek :D Seriöst jag typ älskar bibliotek men har aldrig orkat fixa något kort så detta är ju jättebra ♥
 
Tog även ett väldigt bra beslut idag, nämligen att ta en paus från en hemsida jag är medlem på. Jag mår lite sådär just nu och fixar inte triggande inlägg om exempelvis ätstörningar, och det förekommer allt mer och mer där. (Måste få bitcha lite; Jag förstår inte hur personer som skriver sådant tänker? För om man skriver om det i ett öppet forum - i en tråd där man är tillåten att snacka av sig om man till exempel mår dåligt - så ska man väl tänka på att andra KOMMER att läsa det och därmed tänka på hur man skriver, eller hur? Så jävla synd att folk inte gör det för jag var så jävla stolt och glad över att jag inte hade ångest över mat igår men så bara poff jaha tack) Är stolt över mig själv, har ju fan fått mycket gjort idag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0