25 december 2012

Idag är det ett år sedan jag med ben som var som gelé gick från perrongen i Gamla stan, med Skillet's musik skrikandes i mina öron, för att träffa personen som idag betyder hela min värld. Personen som fick mig att sluta skada mig själv, fick mig att äta som en normal människa, fanns där för mig oavsett vad som hände, personen som stannade uppe på skolnätter och klev upp vid fyra i typ tre månader för att kunna prata med mig. Personen som fick och fortfarande får mig att känna mig som om jag är vacker.
 
Det här inlägget är ett år gammalt:
 
Fick familjen att se på The Dark Knight Rises och jag orkar inte den är så jävla perfekt seriöst liksom åh trilogogin kunde inte ha fått ett bättre slut ♥ (folk säger typ att The Dark Knight är bättre men jag kan inte bestämma mig så jag säger som Petter - The Dark Knight är en grym film, och The Dark Knight Rises är ett grymt avslut c:)
 
Mitt i natten, när folk brukar sova, fixade jag med mina affischer. Min garderob blev typ jättefin ♥ Och hör och häpna - EN VÄGG BLEV TYP TOM. Det finns tre affischer på den. TRE.
 
När klockan slog tolv höll jag och Paprika på i en halvtimme och bara "DET ÄR TISDAAAAG IT'S TUESDAY TUESDAY GOTTA GET DOWN ON TUESDAAAAAAY" och liknande. HAHAHAHAH åh the excitement ♥ Var så jävla hyper att jag började kolla på Dark Shadows och så somnade jag... xD
 
Jag håller typ på att bli sjuk. Igår var jag helt jävla täppt i näsan och hostade som fan. Idag kan jag andas och har nog inte hostat sen jag somnade. Antar att det är något bra xD (Även om jag skulle ha mått hur jävla dåligt som helst så skulle inte det få stoppa mig - jag har väntat för länge på att få träffa min lilla fluffpanda.)
 
Uhhh om typ tre timmar går min buss. SDGFHJKGFDSFGHJHGFDSFGHJGFD
 
Var så sjukt jävla nervös den dagen, haha. Här är inlägget som kom dagen efter:
 
Har aldrig varit såhär jävla lycklig i hela mitt liv. I'm not even joking.
 
Så okej, när jag gick från tunnelbanan såg jag ett par rutiga byxor och bara "omfg jag trodde att jag skulle få vänta på honom". När jag kunde se honom började jag le och han log tillbaks och sprang nerför trappan och vi stod mitt i och bara kramades och stod i vägen för folk. Sen gick vi runt i stan tills vi hittade ett café där han köpte varm choklad till mig. Satt och bråkade med marsmallowsen och bytte julklappar med Paprika och pratade om typ allt och inget i evigheter. Sen gick vi och letade upp en mataffär med kundvagnar - han skjutsade runt mig ♥ Vi köpte chokladpudding och åkte sedan till centralen och sprang omkring på Drottninggatan och var retarded. Vi gick in i en till mataffär där jag återigen blev omkringskjutsad i en kundvagn och vi köpte typ chips och Kinderägg xD Sen åkte vi hem till mig och allt vi gjorde var att typ kramas. Han orkade inte åka hem så vi frågade om han fick stanna över natten och frågade hans pappa, och det fick han. Vi låg i min säng och pratade och kramades och skrattade och kittlade varandra och det var mysigt. Sen kollade vi på Dark Shadows, men jag höll på att somna så han bara "fuck this" och kramade mig och typ strök mig över håret och sånt, så jag somnade ju såklart xD
 
Idag har vi sovit till och från hela morgonen för att vakna vid typ ett och bara åh. Vi har kramats hela natten och hela morgonen och bara åh - han är min kk (kramkompis) för seriöst han är så jävla mysig att krama ♥ Sen orkade vi äta frukost och ta på oss våra julklappar (för han fick en tröja av mig och jag fick en av honom), och så åkte vi in till centralen. Tåget gick en tidigare senare än vad han trott, så han köpte kaffe och varm choklad och så satt vi på en bänk och kramades tills vi gick till hans tåg och sa hejdå. Det var sjukt jobbigt att se hans tåg åka iväg, även om jag vet att jag ska träffa honom imorgon igen ;w;
 
Nu sitter jag och ser på Dark Shadows (SKA LYCKAS SE KLART DEN NU) och äter chips. Yeah, lovade Paprika att vila så att jag blir frisk (han hade inget emot att jag var sjuk seriöst han var så söt han bara "Aw, är du okej?" varje gång jag hostade och såg orolig ut och kramades och sdfghjkfdsdfghjgfdf ♥) xD
 
Bild på min tröja: *orkar inte ladda upp den igen*
 
Annat jag fick av honom var flera teckningar, ett tygarmband (han bara randomly insåg att han hade två likadana och gav ett till mig) och så fick jag veta vad tatueringen han snackat om tidigare var. Det var så jävla gulligt, seriöst.
 
Imorgon ska vi, som sagt, träffas igen. Han ska pierca sig och sen ska jag åka in till stan (för jag får inte följa med eh) och så ska vi shoppa. Yeah C:
 
Åh, har jag sagt att jag vet en födelsedagspresent jag kommer få? Inte? Okej - JAG SKA FÅ FUCKING PIERCA LÄPPEN OCH JAG FÅR HA SPIDERBITES MEN SKA BÖRJA MED EN RING DOG LITE SERIÖST ÅH JAG LÄNGTARLÄNGTARLÄNGTAR ♥

Kommer så tydligt ihåg hur det var när jag såg honom. Jag gick mot trappan i Gamla stan och såg ett par vit/svart rutiga byxor och bara visste att det var han. Skillet's Comatose spelades i min ipod. Jag funderade på att vända om och springa därifrån, för jag var livrädd för att han inte skulle tycka om mig, att vi bara skulle passa över internet. Idag är jag glad för att jag vågade ta de få stegen framåt som behövdes för att han skulle se mig, för hela han sken upp och han sprang nedför trappan och vi krockade in i varandra, kramades så hårt att jag trodde att jag skulle gå sönder, och jag bara tänkte "Jag är hemma nu". Ända sedan den dagen har doften av honom betytt trygghet för mig, betytt att jag hör hemma där.
 
Ett år har gått sedan dagen med massa skratt och prat, leenden och kramar, omkringåkande i kundvagnar och hålla balansen på isfläckar. Ett år fullt med minnen som jag kommer bära med mig hela mitt liv.
 
Ska åka och träffa honom idag igen. Vi ska byta julklappar på ett café och dricka varm choklad/kaffe och bara prata, vara tillsammans. Och jag är, ett år senare, fortfarande så jävla lycklig över att ha fått chansen att kunna träffa honom, krama honom, fått veta alla hans hemligheter, precis allt. Jag känner honom ut-och-in, likaså känner han mig. Och jag älskar honom mer än något annat <3
 
(Förlåt för långt inlägg, blev oerhört nostalgisk och sentimental. Eh.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0