"I said siameseCATS, not siameseTWINS." "...are we having a catfight?"

Idag var typ allmänt händelselös. Gjorde ingenting under mentorstiden och såg på film på svenskan samt hade betygssnack med läraren. Vi såg på 8 Mile som handlar om Eminems liv, och trots att jag tycker att han är lite sådär så verkar filmen väldigt bra i alla fall. Pratade även med läraren om hur det går för mig och hon sa att jag bara presterat på A-nivå i allt jag gjort. TILL OCH MED DET MUNTLIGA. Åh min lycka jag orkar inte det känns så jävla bra ♥
 
Jag tränade alldeles nyss och ser just nu på A Cinderella Story. Älskar den filmen för att den är så mysig (tycker normalt sett inte om chickflicks) C: Är förresten stolt över att jag orkar mer när jag tränar nu, men först och främst över att jag verkar ha återhämtat mig efter att jag var sjuk i två veckor :3
 
Uppdateringen kommer bli oerhört hackigt from now on förresten. Ska till Paprika över helgen och stannar till på måndag, och sen vet jag inte hur det blir. På tisdag är jag hemma, på onsdag ska jag (förhoppningsvis) träffa Paprika igen och så sover han är (förhoppningsvis), men efter det blir det rörigt. Vet att jag ska till honom senast den 29:e men det kan bli så att jag åker dit tidigare och så blir det ingen uppdatering över nyår pga är i Berlin. Så eh, ja, bara så ni vet owo

Kommentarer
Postat av: Moa

MEN ALLTSÅ HERREGUD A-NIVÅ THAT'S FUCKING AWESOME GUD SÅ BRA DU ÄR ALLTSÅ BRA JOBBAT WOW ♡ [ROUND OF APPLAUSE THE CROWD GOES WILD]

Svar: THANK YOOOOOOOU ;w; <33
Frida

2013-12-19 @ 23:00:13
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0