In the vegas lights, where villains spend the weekend

The deep end
We're swimming with sharks until we drown
 
När jag skrivit det förra inlägget gick jag och duschade, sedan tror jag att jag satt i köket och spelade musik för mamma och hjälpte till med lunchen. Åt äckligt mycket köttbullar och diskuterade politik med resten av familjen. Sen var jag, Petter och Liv tomtar, och som alltid blev det oerhört hysteriskt. Alltså, det är något med att vara tomte som gör mig alldeles för snabb i käften HAHAHAHA </3
Har fått Too weird to live, too rare to die!, säsong sex av Supernatural, tre små parfymer, min biljett till You Me At Six på papper, ett mobilskal och hårspray, och jag är nöjd. Det kändes lite underligt att få så... lite, för jag är van vid att skriva världens längsta listor fulla med saker och förklaringar osv, men i år stod bara fyra saker på listan och jag fick allt. Det var biljetten till YMAS, de båda skivorna jag fick och pengar, och pengar fick jag massor av. Så ja. Jag är nöjd C:
 
Sitter och lyssnar på P!atD och har kommit fram till att de är det där bandet som alltid kommer ha en speciell plats i mitt hjärta. De, Green Day och Simple Plan. Ja. Perfect bands are perfect ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0