"It's his soul. It's gone."

Glömde blogga igår men det var inte så mycket som hände. Spelade mest tv-spel. Eh. Ja owo Idag är det precis samma sak; har mest spelat tv-spel + Sims + sett på Supernatural. Eh. Känns som om jag borde skriva något intressant då det här blir sista blogginlägget för året. Tågen går helt fucked upp imorgon så jag måste åka runt en del, vilket innebär att jag nog åker rätt tidigt. Ska till Paprika, sova där en natt och sedan åker vi till Stockholm och vidare till Arlanda. Så ja, kommer nog inte ha någon tid att blogga imorgon för behöver packa och så :c Ska i alla fall klippa mig och bleka håret idag woho~ Vet att jag ska klippa det mer som Mr. Gaskarth's, men jag är rätt säker på att det inte blir så stor skillnad, har nääästan samma frisyr så ja C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0