Julafton

GOD JUL ALLA! Har flytt till mitt rum för att hela min familj är helt hysterisk. Hela. Familjen. UGH.
 
Igårkväll förde vi vidare jultraditionen att se på Gremlins med min syster, alltså hon fick vara med, så vi satt och tjockade i oss chips och såg på film. Sen när Liv hade gått och lagt sig så började vi att se på Die Hard, men jag blev äckligt trött mitt i och gick och lade mig istället. Har ändå sett den typ tusen gånger xD
 
Idag vaknade jag vid nio och gick ned till vardagsrummet för att leta efter julklappar. Har hittills fått massa pengar och Save Rock And Roll, så jag är nöjd hittills ♥
 
Sitter just nu sitter jag och lyssnar på Fall Out Boy och funderar på vad jag ska göra. Velar mellan att skriva eller gå och duscha. Uuuuugh I'm inspired but I also feel gross hepl meh ;w;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0