Lonely girl, you lost the only thing you loved

Inlägget jag skrev igår skickades aldrig, men lyckades få det att se ut som om det gjorde det *thumbs up*
 
Så, igår träffade jag alltså Paprika. Var överdrivet emotionell hela dagen och grinade typ när jag såg honom. Eh. Ja. Vi träffades på centralen och gick tillsammans till Gamla stan där vi satte oss på ett café och drack varm choklad (eller ja, jag gjorde det i alla fall) och bytte julklappar. Fick ett par knästrumpor + boxers från Drop Dead, en Slipknot-tröja, Fallet Charles Dexter Ward av H.P. Lovecraft samt en ring som jag fick på ett... oväntat sätt. Älskar ringen, den ser ut som en drake ♥
 
Jättefin ♥
 

Sedan vandrade vi runt lite i stan pga tradition nu. Han köpte choklad till mig också och det var första gången jag åt Mikly Way (felstavat on purpose - long story short; Ica stavade fel en gång - eller om det var Coop, minns inte - så nu heter det Mikly Way) och herREGUD IT'S AMAZEBALLS????
Efter att ha gått runt en stund så åkte vi hem till mig där vi åt köttbullar och ägg, försökte se Donnie Darko, läste ur Fallet Charles Dexter Ward tillsammans (alltså Lovecraft äger på att skriva inledningar som man fastnar direkt för?????? GIMME YOUR POWERS OLD DEAD MAN) och läste manga tillsammans. Han fick liksom sista delen av Octopus Girl från mig i julklapp (en helt urflippar manga alltså ok den är störd) som han var nyfiken på så jag låg typ och läste den med honom samt läste ut sjätte delen av Parasyte. Vill läsa mer ;w;
 
Vi har inte gjort så mycket idag. Vi åkte in till stan vid något tillfälle och gick till sci-fi bokhandeln där han handlade saker + köpte första delen i Attack on Titan-mangan till mig. Vi gick in på Coop och köpte god choklad med majs i (alltså Marabou Crusty Corn är bland det bästa som finns ok bäst när man är sugen på sött och salt på samma gång ♥). Sedan stod vi typ tusen år på perrongen och bara kramades och pussades för det var mysigt C:
 
Kan inte bestämma mig för om the Titans i animen eller mangan är läskigast, liksom hade mardrömmar om de i animen men fick riktigt äckliga obehagskänslor på tunnelbanan när jag såg the gigantic one och de är typ otroligt lika men alltså TitANS ÄR OBEHAGLIGA OKEJ *shudders*
 
Kommer vara hemma tills den 30:e btw, vet inte om jag kommer vara aktiv under den 29:e though för jag vet inte om Paprika får sova här eller inte, så eh ja. Åker i alla fall till Berlin över nyår så ingen update från den 30:e december till typ 1-2:a januari depending on stuff :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0