Maybe my parade is led slightly off beat

Mår bättre nu C:
 
Bloggpausen fylldes av Community, HIMYM, Supernatural, Avatar: The last airbender, Äkta människor, Ouran Highschool Host Club (alltsÅ THAT ANIME I CAN'T), vara sjuk och gå på konserter. Jag skrev faktiskt ett inlägg efter BVB, men blogg.se fick ryck så det publiserades aldrig. Kan skriva lite kort om det och PTV/BMTH;
 
Black Veil Brides: Höjdpunkter
- Att ens vara där var fantastiskt, för BVB är alltså mina ultimata bebisar. De var det första screamo-bandet jag faktiskt tyckte om. Lyssnade på dem 2009 när de hade typ fyra låtar, Andy hade långt hår och de fortfarande hade en tjej som trummis.
- Strawberry Blondes var helt sjukt mysiga och åh. Vi träffade basisten (tror jag det var) vid merchbordet efter Heaven's Basements framträdande och han var så jävla trevlig.
- Heaven's Basement var faktiskt asbra. När vi pratade med snubben från Strawberry Blondes så såg vi också sångaren från HB och gick och sa hej till honom C:
- BVB var helt fantastiska. Åh. Dog när de körde I Am Bulletproof för åh den låten ♥ Minns inte allt i detalj men det var fruktansvärt bra. Åh.
- Träffade Nidhi efteråt när jag och Paprika satt på golvet och väntade på att pappa skulle komma och hämta oss. Det var helt random för jag hade ingen aning om att hon skulle vara där ens owo
- Paprika träffade sångaren från Strawberry Blondes medan jag hämtade ut våra jackor för att han skulle köpa en skiva, och sångaren kunde inte svenska kronor så Paprika fick en extra skiva istället för växel :D
 
Pierce The Veil/Bring Me The Horizon: Höjdpunkter
- Minns typ inget från innan PTV för Sights And Sounds var ganska tråkiga och vi liksom bara tog in arenan och fick ryck på öronpropparna. Eh.
- PIERCE THE VEIL VAR FANTASTISKA PUNKT SLUT. Alltså åh energin och bara Jaime var så jävla energisk och han var den som jag kunde se bäst i princip hela tiden så eh ja. De var fantastiska ♥
- Vi hade bestämt med en kille som heter Andy att vi skulle träffas där, och han blev så jävla rädd när Paprika kom fram och bara "Letar du efter en tjej och hennes pojkvän? :DDD" för stackarn visste inte hur Paprika såg ut ♥
- Mellan PTV och BMTH så tyckte jag att jag såg Jen, så vi stod typ i flera minuter (I shit you not) och stirrade på henne innan jag knuffade fram Paprika. POINTS TO ME I WAS RIGHT. Vi kom också på att när vi är med Jen så börjar vi dansa helt retarded HAHAHAHAHA åh stackars Andy </3
- BMTH var ännu bättre än förra gången jag såg dem och jag typ stod och grät när de körde Sleepwalking och bara åh. Åh. Det var helt otroligt underbart att se dem igen och vara i en intensiv publik (för BVB's publik var tbh rätt tråkig och vi stod inte mitt i röran under Papa Roach så eh ja) igen C:
 
Just nu ser jag på Community och är helt hyper fÖR JAG SKA FÅ SE ALL TIME LOW I FEBRUARI OCH YOU ME AT SIX I MARS HALLEFUCKINGLUJAH ♥
 
Raden som står i rubriken i inlägget ska jag dessutom tatuera in någon dag. Troligtvis kommer det bli min första tatuering. Vet vart jag vill ha den också och sånt. Fast det kommer stå Maybe my parade is led sliGHTly oFf beAT och ah. Det kommer från den här låten:
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0