Något jag är stolt över

Jag kom på något jag gjorde i helgen som jag fortfarande är oerhört stolt över. 
 
Jag spelade ut pusselspelet Portal (fast på en dator istället för min PS3:a) på fem timmar. Fem timmar. Jag listade ut hur man skulle lösa banan jag fastnat på och jag lyckades slå bossen på tredje försöket (man hade alltså fem minuter på sig att lista ut hur man skulle få en raket att träffa GLaDOS och sedan hur man som snabbast skulle kasta alla delar i en soptunna av eld typ så det var ganska svårt) och jag pausade endast för att äta middag. Det är något jag är stolt över! :D
 
...sen att det var i lördags och att jag var med Paprika kan vi ju lämna ute ur det här ♥ (Nejmen han satt bredvid och ritade samt hjälpte mig aka sökte upp hur man skulle lösa vissa saker på banorna via internet xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0