Now my sanity is leaking through the cracks in the ceiling

Idag var allmänt händelös. Var halvt död för att jag glömde bort att sova inatt så jag låg vaken till typ två och läste. På japanskan så var läraren helt random och bara "jaG ÄLSKAR DIN MÖSSA OCH JAG VILL OCKSÅ HA ROLIGA MÖSSOR" typ owo
 
Samhällskunskapen var inställd, så jag drog hem och åt lunch för andra gången idag, letade upp ett par böcker som jag älskade när jag gick i fyran-femman och såg på Vampire Diaries. Hade tänkt hoppa till en annan serie när jag var klar med säsong fyra, men det sista avsnittet var så hjärtskärande att jag mÅSTE FORTSÄTTA KOLLA alltså skaparna är hemska just saying heMSKA ;w;
 
Måste också läsa ut en bok som ska vara utläst till imorgon och jag har ca hundra sidor kvar... GUD MITT LIV JAG ORKAR INTE VÄLJA </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0