This is gospel for all the fallen ones

ALLTSÅ HERREJÄVLAR SÅ MYCKET HAR HÄNT DE SENASTE DAGARNA.
 
Har haft världens mysigaste helg! På fredagen var det skolavslutning, så vi fick se vårat schema för nästa termin och jag vill inte HAHAHAHAHAH vi ska ha fem timmars matte i veckan dödödö uhum och så fikade vi. Jag bråkade/krigade massor med Robin (har aldrig hört honom skratta så mycket åt mig förut <///3). Det började typ med att han blev sur för att jag inte hämtat något till honom när jag hämtade julmust till Amanda, så jag erbjöd honom min julmust istället men så tog Zeb den så jag skyllde allt på Robin och tvingade honom att hämta mer till mig, och så snodde han mina skumtomtar och höll på att ramla av stolen när jag klagade på det samtidigt som jag hade en hel skål full med skumtomtar precis framför mig, så jag tog hans rosa godispapper och det var tydligen värst </3
I aulan höll rektorn ett tal som gick från att säga att han fick ett F på sin uppsats med argument om att tomten fanns till att säga åt oss alla att vi fan inte skulle tro på tomten. Eh. Vår rektor är lite speciell...
Efter avslutningen åkte jag hem till Paprika och åt lunch. Tror att vi började kolla på Shingeki no Kyojin/Attack on Titan i fredags också och oMG THAT SHOW IS AMAZING.
 
På lördagen vaknade vi rätt sent, så vi såg ett par avsnitt till av Shingeki no Kyojin innan vi åkte hem till hans pappa där vi handlade tillsammans med honom, tror vi fortsatte se på Shingeki no Kyojin och så såg vi The Hobbit: Desolation of Smaug på kvällen. GUD VAD BRA DEN VAR. Tycker dock att de börjat ändra för mycket från boken och är besviken över scenen med Beorn för det är min favoritscen i hela jävla boken och de hade knappt med den???? Fast bland det bästa med filmen var ju lätt när Kili bara "Aren't you gonna search me too? I can have anything down my pants" <333
Vi spelade Legend of Zelda: Twilight Princess den dagen också (jag försökte lära mig kontrollerna och typ fick ryck på Paprika för att han satt och sa åt mig vad jag skulle göra och att jag skulle lära mig tv-spel ordentligt exCUSE YOU JAG HAR BARA SPELAT MARIO KART PÅ WII FÖRUT </////3), och vi spelade också något urflippar spel med kaniner också HAHAHAHAHA </3
 
På söndagen såg vi klart på Shingeki no Kyojin innan hans pappa kom hem med Paprikas syster (note: hon bor i USA tillsammans med deras mamma), och det första hon gjorde när hon kom dit var att kalla oss för madrasstjuvar xD Sedan gick vi och handlade lite med henne + postade paket innan vi återvände hem till dem. Paprika spelade Zelda medan jag skrev och sen var det väl inte så mycket mer som hände den dagen. Eller jo, vi gick hem till hans mammas lägenhet (note: tror hon hyr ut lägenheten hon har i Sverige till någon kompis/bror, har inte helt koll på det där) för att vi skulle sova där en natt.
 
Idag vaknade vi vid tio och gick till hans pappa efter att ha ätit frukost. Vi hade tänkt spela Zelda men hans syster och pappa skulle precis spela Mario Kart så eh ja. Vi låg på hans säng och spelade Wordfeud mot varandra (= krig). Sedan blev vi bjudna på lunch av hans mamma så vi mötte henne och hade sedan lunch på ett thaiställe. Sen gick vi till tågstationen, och sen jag har kommit hem har jag liksom inte gjort så mycket. Eh.
 
IMORGON ÄR DET JULAFTON WOHO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0