Tonight we'll sail to the edge of the world and watch the stars fall down

I torsdags fick vi veta på mentorstiden att vi kommer ha fem timmarns matte i veckan nästa termin. KUL :))))) På svenskan hade vi boksamtal där läraren påpekade att det märks att vi är en psykologi-klass. En annan sak som är värd att nämna är att det är två lärarkandidater med oss på svenskan som är assköna - den ena har adhd och extremt bra humor, och den andra plockade randomly upp ett 3DS (ett rosa!!!!!) ur sin väska och började spela Lego Marvel Superheroes ♥
 
I fredags pratade vi om Hitler och WWII, samt spelade Jeopardy om historia. Vi fick typ -500 poäng, om inte mer </3 Sedan åkte jag hem till Paprika, och jag minns inte vad vi gjorde men jag minns att vi inte avslutade en enda sak vi kollade på och att jag hjälpte honom med ett fotoprojekt för skolan c:
 
Idag såg vi på Alive på engelskan som är baserad på en sann händelse där ett plan kraschade i Alperna och överlevarna blev kannibaler och åt de som dött. Sjukt äcklig, hatar när det är sånt som händer på riktigt. Kan sitta och se på hur sjuka skräckfilmer som helst (typ Saw eller något) utan att må särskilt illa - jag kan skratta åt det - men få allt att kännas verkligt och jag kommer skaka och vara nära på att gråta. Typ.
På idrotten skulle vi öva på livräddning i vatten, så vi var alltså i badhuset. Det var jobbigt men ändå roligt, fast både jag och Amanda sög på att rädda varandra. Är rätt säker på att hon faktiskt försökte dränka mig vid något tillfälle xD
Efter lektionen satt jag, Amanda och Micho i en bastu och körde sanning eller sanning. Fick höra att de är avundsjuka på mig och Paprika för att vi har ett så sött förhållande (de har träffat honom osv) tihi ♥
 
Sen jag har kommit hem har jag basically ätit pepparkakor, spelat spel på ipaden och pluggat japanska. Har prov på onsdag och det är sista stora grejen för den här terminen i något ämne alls WOHO. Kom också på en idé om mina remakes av novellerna som handlar om Billie, och jag tror att jag ska genomföra den istället för originalidén. Det påminde mig också om att det måste vara snart två månader sen jag sa att jag skulle börja lägga upp noveller igen eh oups </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0