We're swimming with sharks until we drown

Okej, hinner blogga idag. YAY.
 
Igår klippte jag och blekte håret, och jag är faktsikt nöjd, trots att jag är en korsning mellan Draco Malfoy-blond och morotsfärgad. Är nöjd med hur det blev när vi klippte (för typ bland de första gångerna någonsin!) :D
 
ser numera ut såhär; det ser askonstigt ut (aka I'm an alien) men ni får leva med det :D
 
Började också att se på Lost igår, vilket är skitsmart eftersom jag ska flyga imorgon. Tredje filmen under två veckor som har med flygolyckor. Eh. Vadå nervös :c
 
Åker om en halvtimme, måste som sagt åka runt lite i Sverige för att komma fram. Ugh. Fast det är lite bra också, får träffa Paprika extra tidigt då ♥
 
Har också blivit helt beroende av Vegas Lights med Panic! at the Disco alltså den är så jävla bra????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0