"You're that serial killer, aren't you? Son of Sam." "...son of Giuseppi, but close enough."

Hade jättesvårt att sova inatt pga hostade sönder min hals, så jag såg på Tim Burton-filmer och uppdaterade min telefon. Somnade i en timme och vaknade vid tre, fixade min telefon och somnade om.
 
Vaknade sedan vid åtta och åt frukost. Satt och kollade på Community tills jag var tvungen att åka till skolan. Inget speciellt hände i skolan, inte vad jag kan minnas, och jag var bara där i två och en halv timme för vi hade bara historia. Tror att vi hade en gruppdiskussion om Hitler men satt typ och var halvt död under den, eh.
 
När jag kom hem såg jag alla resterande avsnitt av Community som jag inte sett än, så nu är jag klar med den! Tittade på Ouran Highschool Host Club också, men råkade somna mitt i ett avsnitt.
 
Nu har jag ätit två mandariner och ser på Vampire Diaries som jag har försummat ett tag. Vill bli klar med säsong fyra och ska sedan hoppa vidare till en annan serie, eventuellt The Walking Dead eller Dexter. Har så jävla mycket att komma ikapp med ugh </3
 
Har kommit på att mitt liv mest består av tv-serier just nu. Och anime. Varken läser eller skriver längre, eller i alla fall inte lika intensivt som jag gjorde tidigare, vilket är lite synd :c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0