And it feels like I'm ready for anything, if you can wait for me

Har blivit helt besatt av A Day To Remember lately. Det kan vara för att Homesick är ett helt sjukt bra album eller för att A Day To Remember – If It Means a Lot to You är min inspiration till Billie eller för att A Day To Remember – Have Faith In Me är en av mina absoluta favoritlåtar. (Yes, I actually can say that - jag har x antal låtar som jag aldrig någonsin tröttnar på eller hoppar över på shuffle)
 
I alla fall, har för mig att jag slocknade väldigt tidigt, vid typ tio eller så. Låg och kollade på Supernatural och idk, funderade. Har kommit på att mina tankar är helt emo fastän jag kan vara okej, men det kom jag på imorse. Fick förresten världens sjukaste impuls om att jag ville skära av mig min fot som de gör i Saw, and that was a bit scary ;w; (but I'm too scared to leave my room during the night cos this house is scary)
 
Sitter just nu och rensar mina album/bilder på picknick och försöker komma på om jag ska fråga mamma ifall vi ska färga håret innan eller efter att vi varit i stan. Hon ska också färga sitt, eheh owo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0