FÖRLÅT

FÖRLÅT FÖRLÅT FÖRLÅT MEN JAG VET INTE NÄR MODEMET SKA FIXAT CHILL YOUR TITTS DUDETTES nej jag skojade bara JAG ÄR PÅ JÄTTEKONSTIGT HUMÖR IDAG MEN DET ÄR JAG ALLTID SÅ LET'S DO THIS
 
Okej så sen senast har typ inget hänt, förutom att det har blivit värsta stora grejen av en sak i skolan pga att jag blev helt sjukt jävla förbannad (YEAH PICTURE THAT IT DOESN'T GO VERY WELL DOES IT?) och att den senaste helgen var underbar. Det som hände i skolan är för komplicerat för att jag ska orka ta upp det, så let's prata om helgen.
 
På fredagen hämtade jag upp Paprika (OH THE EXCITEMENT) och vi hade inte setts på typ två veckor så istället för att typ reta varandra stod vi bara och kramades och åh that feeling of coming home after a long roadtrip asdfgsdfghsdfg ♥ Kommer inte ihåg så mycket mer än att vi såg en film om tvättbjörnar med magiska testiklar I WISH I WAS JOKING OKAY? HAHAHAHAHHA ÅH DEN VAR HELT SJUK OCH VI LÅG OCH GRÄT AV SKRATT SERIÖST ska hitta klipp från den 8DDDD
  
 
FÖRSTÅR NI HUR HYSTERISK DEN ÄR? FÖRSTÅR NI DET!?!?!?!!?!?
 
*andas* På lördagen gick vi och köpte energidricka och gungade på min gamla skolas skolgård. Sen på kvällen åkte vi till Fryshuset och träffade Jen och såg flera awesome band live ♥
 
Höjdpunkter med lördagens konsert:
 
- ALLT JÄVLA FLUMM I KÖN OCH MELLAN BANDEN. ALLTSÅ. JAG ORKAR INTE. HAHAHAHAHA ÅH JAG ÄLSKAR ER GUYS ♥
- Att Like Torches var svenskar.
- Det var också askul att jag och Paprika fattade samtidigt att de var det så vi bara stirrade på varandra HAHAHHAHA
- The Blackout var helt asdfgdfghdfgh bra. ÅH GUD JAG ÄR FRÄLST 
- YELLOWCARD. FUCKING YELLOWCARD. DE VAR AWESOME OCH JAG ÄLSKAR HAN SOM SPELAR FIOL OK. HAN VAR AWESOME. OCH HERE I AM ALIVE. STOD TYP NÄSTAN OCH GRÄT SERIÖST. ASDGFDFGHSDFGHSDFGH
- När vi skulle köpa saker efteråt och lyckades få high fives av en av sångarna i The Blackout och när jag fick den andra att säga "hej jag älskar Sverige" och han trodde att jag fått honom att säga "hej jag är gay" HAHAHAHAHAHAHHAHAHA
 
Så yeah, hela helgen var awesome. Like, ih ♥
 
Mm. Ska typ leta skor på onsdag, and that's basically all I know. Paprika ska också komma hit och stanna med mig hela nästa vecka tihihihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0