Glömde

ASKING ALEXANDRIA OCH MOTIONLESS IN WHITE ÄR SÅ JÄVLA AWESOME LIVE.
 
Alltså åh that day was perfect. Åkte in till Tyrol med Paprika och vi stod och kramades och frös sönder och asdgfhfdfghjdfghjfdgfhjdfghj, sen typ jag vet inte vi dödade varandra HAHAHAHAHAHAHAH och så kom Jen dit och alla var retarded <333 (som när Paprika skulle dansa som en strippa HAHAHAHAHAHHA JAG ORKAR INTE JEN DIN BLICK IT WAS PRICELESS HAHAHAHAHHAHAHA)
 
Alltså Motionless In White is perfect ok de var så jävla bra live jag orkar inte <3333 (och jag har nästan en likadan jacka som Chris!!!!!!!)
 
Saker jag kommer ihåg från konserten: Jag höll i Paprikas hand under hela tiden så jag kunde inte ta några bilder och vi lyckades med att inte släppa taget fastän alla var galna, att Adrian var där och vinkade åt mig och Paprika nästan dregglade över honom eh HAHAHAHHA, det var kaos överallt och svårt att andas, att vi delade på vatten vi fått från en säkerhetsvakt, att jag dog totalt när jag såg Josh och Angelo från MIW, att vi stod typ rakt framför Ben och skrek sönder, att vi nästan stod längst fram, att vi var tvungna att gå bakåt efter nästan hela Asking Alexandrias set för att varken jag eller Paprika kunde andas (that's why we left - förlåt Jen :c), att jag köpte två MIW-tröjor, en med AA och ett armband som det står "RUN FREE" på och MIW's senaste skiva, och att det var helt jävla perfekt.
 
Skador jag fick under kvällen: Ett stort blåmärke på höften pga någon körde in armbågen där, någon gjorde så att mina fötter hade blåmärken pga denne hoppade på mina fötter (sparkade så jävla hårt på personens smalben sen eh) och hade ont typ överallt pga knuffar OCH FOLK SOM HOPPADE UPP PÅ PUBLIKEN FICK ERA FÖTTER I HUVUDET TACK SÅ MYCKET.
 
Men ja, det var helt jävla perfekt ♥ (förvirrat inlägg men jag blir så glad av att tänka på den kvällen att jag ler som fan orkar inte <333)

Kommentarer
Postat av: Jen

DEN KONSERTEN VAR HELT UNDERBAR <3
Åh vad skönt att höra - jag trodde seriöst att ni randomly bestämde er för att ni hatade mig xD men då måste vi ju ses på Yellowcard igen 8D

Svar: OHJA <3Nejdå, absolut inte xD and we did 8DDDD
Frida

2013-02-05 @ 20:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0