HALLO

JAG HAR INTERNET HURRAAAAAAAAA! (alltså nu har inte internet damp längre)
 
Dock så betyder inte det att jag kommer vara bra på att uppdatera pga Paprika är här. Enda anledningen till att jag kan skriva det här just nu är för att han är och piercar sig och jag kom nyss hem från skolan, eh xD
 
SÅ OKEJ, TYP UPDATE. I söndags hämtade jag upp Paprika och jag kommer typ inte ihåg vad vi gjorde, eh owo
 
I måndags försökte vi ta oss till skolan men jag hade fuckat up så vi var en timme senare + att det var strömavbrott så vi åkte hem och bakade kex istället. YAY. Så såg jag också Paprika, filmen han är döpt efter, och han var jätteförvånad över att jag fattade större delen av handlingen xD Sen hade vi Saw-maraton och YOU DON'T WANNA DO THAT WITH US. SERIÖST. Vi dubbade om allt så att alla var beroende av paj och en person var en psykopatisk groda, och varje gång en gris dök upp sjöng Paprika "TILL PARIS TILL PARIS SKA JAG RIDA PÅ EN GRIS DET KAN TA NÅGRA ÅR MEN JAG TROR NOG ATT DET GÅR fan vilken hysterisk låt owo" och jag typ skrattade sönder åt att han bara "TITTA FRIDA DET ÄR SÅ ÄÄÄÄÄCKLIGT 8DDDDDD *asgarvar*" alltså that boy ♥
 
Igår följde han med till skolan igen och det var jättemysigt. Just. Hugs. All over the place. Och det jag kommer ihåg mest är att någon skickade in en lapp under dörren till vårat kontor och frågade vem min kompis var, och han sa åt mig att skriva sexy bitch HAHAHAHHA FYFAN VAD SURA DE BLEV ♥
 
Idag... har typ inget hänt. Förutom att vi börjat se Barnhemmet på spanskan :DDDDD
 
Hm. Just nu borde jag typ plugga till hk-provet som kanske är imorgon (och göra en sida i matteboken), nu medan jag är ensam, men det kommer bara sluta med att jag sitter och skriver och äter kex. Eller ser på film. För ja, jag är så duktig </3
 
Har förresten kommit på saker jag måste köpa och göra. Typ, måste klippa och färga mitt hår, skaffa piercings, nya byxor. Kläder överhuvudtaget. Nästa vecka, när jag har sportlov, kanske C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0