I'm lost in empty pillow talk again

Anledning till äckligt dålig update: Modemet funkar inte med rautern så vi är fortfarande 6 pers som delar på en internetsticka. Kul. (och för övrigt mår jag så äckligt jävla dåligt hela tiden att jag ändå inte skulle ha orkat blogga)
 
Men eh, det är seriöst inget som händer här. Den här veckan har sugit och jag saknar min älskling saknar hans kramar saknar hans skratt saknar att sova med hans armar om mig asdgfhsdfghdfghdfg
 
Det enda intressanta som hänt är att jag påbörjat ett HIMYM-maraton med alla säsonger jag har (1-4) och nästan såg en hel säsong på en natt, spelat Flow nästan en hel natt och snackat med Paprika. Idag var jag även i stan (köpte pins - ATL och zombie-motiv - Dexter säsong 2, Supernatural säsong 4, Shaun of the Dead, Lord of the Rings - boken alltså - och Black Veil Brides skiva We stitch these wounds). Är inte alls typ pank nu, nejnej.
 
Fast mamma och pappa är skyldiga mig uppåt 1000:-, och så fort jag får de pengarna ska jag beställa från Drop Dead cos fuck yeah ♥
 
Nä, ska gå och skriva och vara epic nu. Sen plugga NO. Fuck. Hörs!

Kommentarer
Postat av: Moa

dU ÄR TILLBAKA ÄNTLIGEN YAY JAG HAR SAKNAT DIG C:

Svar: WHEEEE HEY <333
Frida

2013-02-03 @ 02:02:24
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0