Laddaladdaladdaladda

Sitter och väntar på att Skins ska ladda lite för internet är så segt, eheh.
 
I ALLA FALL. Var uppe till typ tre och försökte se på en film Paprika snackat om, men jag vågade inte höja volymen och orkade inte hämta hörlurar + att den var typ två timmar lång så jag såg aldrig klart den. Vet knappt vad den handlar om :c Såg på Skins istället och skrev på Billie.
 
Idag har jag hunnit klä på mig, nästan sett en hel skiva av Supernatural säsong 5, bestämt att jag ska in till stan med mamma på onsdag, bestämt att jag ska sova hos Smurf med tvillingarna och Märta imorgon, och så har jag rensat lite i min garderob. Och insett att majoriteten av alla mina t-shirts är bandtröjor. Ehehe. Hoppsan owo
 
...mitt liv är så intressant känner jag nu. JAG ÄR VÄRLDENS MEST INTRESSANTA MÄNNISKA MHMMMMM *sassy-master*
 
men vad fan är det för fel på mig </3
 
...flyr till Skins nu. Hejdå xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0