Maybe I'm amazed we got this far

Torsdag: Kommer typ inte ihåg så mycket om vad som hände, inte mer än att jag slapp hk-provet och att Julia basically attackerade mig med frågor om Paprika haha </3 Seriöst, hon typ pratade helt asdfghdgtfhjfdfgh snabbt och bytte samtalsämne efter ett par sekunder så jag blev förvirrad ;w; Tror att jag och Paprika såg klart på Dexter säsong 3 though, but I'm not sure owo
 
Fredag: HÄR FICK VI SAKER GJORDA. Jag stannade hemma från skolan och jag och Paprika bestämde oss för att vara kulturella och letade oss fram till Fotografiska muséet för att se David LaChapelle-utställningen. Den var faktiskt intressant (och vi var väldigt djupa när vi gick där HAHAHAHAHAH). Sen gick vi till någon japansk restaurang (tror jag det var) och han lärde mig att äta med pinnar JAG KAN FUCKING ÄTA MED PINNAR NU!!1!1!1!1!!1! Trodde jag var ett hopplöst fall men nä 8DDD Sen åkte vi typ genom hela Stockholm för att hitta Pocky ♥
 
Lördag: Vi åkte in till stan och träffade Jen and that was so fun ♥ Seriöst alltså you guys... I got awesome friends, ok? Vi typ flummade genom stan och jag kommer inte ihåg allt i detalj cos guldfisk men det var epic. Kommer ihåg att vi gick till en liten affär som sålde amerikansk godis och omfg NERDS ÄR BEROENDEFRAMKALLANDE TACK SÅ MYCKET. Vi hittade också tuggummin som smakade regnbågsglass så nu har vi bögtuggummin! :DDD Och det fanns Bounty-dricka. FATTAR NI HUR JÄVLA EPISK OCH GOD DEN VAR? God I need more.
 
Söndag: Vaknade vid typ sju för att Paprika vaknade (vette fan varför though ;w;) och eftersom vi inte orkade kliva upp så låg vi och kollade på HIMYM tills min dator dampade och sen åkte vi till centralen and now I'm all alone.
 
LUNCHPAUS.
 
Så. Juste, förutom godiset så köpte jag en The Blackout-skiva, en grön fejktöjning och nya hörlurar. That's so awesome. Bilder kommer kanske någon gång. (Ska göra en video snart tror jag, to make it up to the bad update. Tips på saker att prata om?) Och i lördags såg tydligen Kim mig. I didn't see her, ehehe owo
 
Den här veckan har jag alltså lärt mig att hitta till minst en asiatisk mataffär, en amerikansk godisaffär och Fotografiska. Ganska produktivt ändå, eller? xD
 
Ska försöka se klart på HIMYM-avsnittet datorn dampade sönder på nu. Kanske se klart säsong 4 av Dexter och resten av säsong 5 av HIMYM. Har ändå inget speciellt att göra idag ändå så C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0