Where were you when my walls came falling down?

Så hum, jag har varit social. Det senaste dygnet har bestått av massa filmer (Detention, Saw I och III, Chokolat eller hur den nu stavas FUCKING JOHNNY DEPP MUMS <333 och så kommer jag inte ihåg mer, eh), Wii-spel, trummspelande, mysiga katter, shitloads of candy and chips och ungefär fem minuters sömn. Jag har alltså knappt sovit på över ett dygn och Liv och hennes kompis har tagit över min säng, så jag kan inte sova. Well, jag är inte ens trött ändå, and that feels really fucking weird. Borde jag vara trött eller? owo
 
Hade tänkt att jag skulle plugga typ matte och skriva på mitt svenska-arbete (ska skriva om John Ajvide Lindqvist med speciell inriktning på Låt den rätte komma in - kanske lägger upp det här sen för att få kritik på den), men usch är seg som tuggummi </3 Let's bara lyssna på A Day To Remember och skriva hela dagen istället, för det låter så mycket bättre än läxor C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0