You don't even bother anymore

Så seriöst inget händer i mitt liv förutom jobbiga saker jag inte har någon lust att prata om. Haha. Vet bara att jag saknar Paprika och Jen helt fruktansvärt jävla mycket KAN DET INTE BLI KONSERT SÅ VI KAN FLUMMA SÖNDER IGEN? Cos gawd you guys ♥
 
Har fastnat för Swan Song igen. Tihi.
  
 
Annars så är väl vad som hänt att jag frågade min svenskaläraren vad jag fick på novellen jag lämnade in (och hon kom inte ihåg, men hon sa att det minst var ett C men troligtvis högre och att hon hade blivit överraskad av den på ett bra sätt YAY ME!), blivit klar med alla nationella i svenska, blivit fett glad på spanskan för att vi ska få se Barnhemmet, skrivit en önskelista till min födelsedag (som är om över två månader MOM WHAT EVEN LUGNA DIG SNÄLLA) och typ. Gjort gymnasieansökan. Känner för att dö lite när det kommer till det, ehehe.
 
Men ja. Alla hjärtans dag. JAG HATAR DEN HÄR DAGEN OCH THEREFORE SKA JAG NU GÅ OCH TRÖSTÄTA EN SEMLA. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0