2013

Förbered er för ett ganska långt inlägg xD
 
30 december: Jag åkte till centralen för att hämta upp Paprika. Stod där i evigheter och väntade på honom OCH DEN JÄVELN TOG EN VÄG DÄR HAN VISSTE ATT JAG INTE SKULLE SE HONOM OCH SKRÄMDE SKITEN UR MIG that bastard </3 Han köpte varm choklad till mig och sen åkte vi hem till mig och skrattade åt Liv och hennes kompis, sen gick vi typ och kramades tills pappa bara "NI SKA VARA BARNVAKTER!111!!!!111!1!!1" och det slutade med att vi satt i soffan och halvt brottades så fick Petter vara barnvakt xD Sen började vi typ glo på 21 Jump Street och dog över Johnny Depp (THAT MAN IS PERFECT) ♥ Sen somnade Paprika typ mot min axel och jag frågade om han ville sova så vi somnade C:
 
På nyårsafton sov vi bort halva dagen och sen var det så att vi skulle vara ett par irriterande tvillingar, så vi hade samma byxor och samma tröja på oss, och mamma började nästan gråta när hon såg oss; "MEN GUD NI ÄR JU ALLDELES BEDÅRANDE ALLTSÅ ÅH VAD SÖTA NI ÄR JAG MÅSTE FÅ FOTA ER" så det finns numera foton på oss tillsammans, även fast vi båda hatar att bli fotade xD Vi gick till ICA och sjöng på låtar, och så köpte vi bananer och hårspray (...fråga inte ens). Sen fortsatte vi se på 21 Jump Street, åt middag, sköt iväg raketer (och hoppade helt retarded när de exploderade HAHAHAHAH), såg på The Dark Knight Rises och så lovade jag honom att alltid vara Frida. Alltid. Jag kommer alltid vara jag, och ingen kan ta det ifrån mig. Ingen. Jag fick honom att lova att han alltid ska vara den han är, så vi ska alltid vara vi, och det känns så jävla bra.
 
På tolvslaget stod vi på balkongen (jag hade på mig hans vantar och en av hans sjalar på huvudet FÖR JA SÅ NORMAL ÄR JAG) med champagneglas och skålade med pommac, och jag fick en puss på kinden för att man tydligen ska göra sånt gulligt på tolvslaget C: Sen hoppade vi mest helt synkroniserat till alla fyrverkerier och blev nästan dödade av Liv, och efter typ 20 minuter gav vi upp och gick in för att se klart på Batman-filmen. Somnade någon gång i slutet och vaknade precis när eftertexterna slutade. Vi gick och sov istället för att orka vara vakna. Jag var dock tvungen att väcka honom för han sov liksom på min arm och den hade också somnat så det gjorde så sjukt jävla ont, och han började skratta och sa senare att det nog var det mest random han blivit väckt för xD
 
Idag har vi tagit tusen år på oss för att orka kliva upp, ätit frukost (vem fan gav oss bananer? </3), kramats massor och asgarvat åt Supernatural. Vi såg på två av de bästa avsnitten från säsong tre ♥ Sen åkte vi till centralen och kramades och var retarded. Sen så när hans tåg kom blev jag typ ledsen och bara "gå inteeee ;w;", och då blev det såhär: "Okej nu. Frida, le. Le C: *puss på pannan* Fortsätt le, okej? Du är vacker. Fortsätt le." Sen vände han sig om hela tiden för att se så att jag fortsatte le och jag orkar inte han är så jävla söt ;w;
 
Sen jag har kommit hem har jag ätit middag, ätit chips och godis och skrivit det här inlägget samt försökt kolla igenom alla bloggar. WHY YOU BLOG SO MUCH?!!??!?!? Nejmen xD
 
Så ja, jag har haft ett fint slut på skitåret 2012 (som dock hade sina höjdpunkter, det måste erkännas) och en fin början på 2013. Det här SKA bli mitt år - no buts! Det ska fan bli bättre, annars vet jag inte vad jag gör. Usch.
 
NEJ LET'S VARA POSITIVA OCH BESTÄMMA OSS FÖR ATT DET BLIR ETT BRA ÅR NU C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0