GOTT NYTT ÅR!

Ägnat ett (tidsinställt) inlägg till att snacka lite om nyår och sånt.
 
Fråga; Brukar ni ha nyårslöften, och brukar ni hålla dem?
 
Jag har haft nyårslöften de senaste åren, men har aldrig hållit dem. Så det här året har jag inga löften, men istället har jag förhoppningar på det nya året:
 
- Jag vill släppa allt. Gå vidare. Inte sitta i den här skiten igen.
- Må bra. Om det är för mycket begärt så vill jag i alla fall må lite bättre, för annars fixar jag inte vårterminen tror jag.
- Jag vill ta tag i mitt skrivande och skärpa till mig lite. Att skriva är basically det enda jag har som får mig att tänka på annat, för då kan jag förstöra någon annans liv och veta hur jag ska fixa det i slutändan. Det är svårare när det kommer till en själv. Så ja, jag ska ta tag i mitt skrivande.
 
Det var väl det jag hade att säga. Gott nytt år på er, och hoppas att 2013 blir ett helt sjukt bra år för er alla! C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0