I swear I never meant to let it die

I just don't care about you anymore
It's not fair when you said that I didn't try
I just don't care about you anymore
 

Hade tur idag. Eller ja, trodde det. Det är så att jag måste fylla på mitt busskort själv för att kunna använda det men Petter får sitt kort av gymnasiet och han är alltid den som påminner mamma och pappa om sånt, så jag kunde inte ta mig någonstans pga icke-fungerande busskort och en remsa jag inte kunde ta mig hem med sen, så jag fick stanna hemma. Såg på Vampire Diaries och pratade med mamma om hur jag mår, och yeah well. Jag vet inte vad som kommer hända nu, haha. Kommer inte ihåg så mycket mer än all ångest jag fick av det, men samtidigt hur skönt det var att få säga hur jävla dåligt skolan får mig att må. Jag vet att jag är helt jävla värdelös där och aldrig kommer bli något för att jag inte kan plugga upp mina betyg, så det är väl lika bra att hon också vet det.
 
Annars har jag skrivit på Billie, har bara en liten del kvar på inlägget nu. Hela inlägget suger, särskilt början, men snart blir det bättre. Nu kommer jag till den helt planerade delen. Så ja, hoppas att det inlägget går att stå ut med i alla fall xD

Kommentarer
Postat av: Anonym

Slänger in en kommentar.
Du är inte värdelös, långt, långt ifrån.
Grundskolan är skit.
Det är bra att Du pratar med henne om hur Du mår.

2013-01-09 @ 13:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0