Jag hoppas att jag har gjort något viktigt med mitt liv

Jag hoppas att någon kommer lyssna på mig i sin bil
Jag hoppas att jag gjort ett avtryck i sanden där du kommer gå
Jag hoppas att du ser ner och tänker på mig då och då
 

Idag har jag faktiskt lämnat huset. Jag åkte till Skärholmen med familjen och shoppade. Först köpte vi byxor till Petter och sen gick vi in på NewYorker där jag hittade två neonarmband som jag fick av mamma owo (seriöst, jag skulle köpa dem och mamma bara "JAG KAN BETALA 8DDD" so yeah xD) Sen blev jag lämnad i en skoaffär på grund av att jag var på oerhört dåligt humör. Det är så att mina fötter bara passar vissa modeller (typ converse) och jag hatar att prova tusen par skor när inga liksom passar ;w; Så nu får jag ha mina nästan-för-små kängor resten av vintern, men that's okay för då kanske jag kan övertala mamma att köpa ett par nya converse till mig i vår~
 
Det enda jag liksom skulle leta efter var Alice: Madness Returns, men Gamestop hade inte det :c Men vi ska se The Hobbit innan lovet är över, och Mediamarkt finns i samma byggnad så jag ska springa in dit och leta :3
 
Sen kommer jag inte ihåg om så mycket mer hände... det var väl typ det...
 
Jag fick låna ett japanskt tv-spel av Petter där man skulle vara en gudomlig varg, men spelet var så konstigt att han fick tillbaks det O____O Tröttnade på alla långa intron och stuff so yeah xD
 
Just nu sitter jag och skriver på Billie och lyssnar på Lillasyster. Ska snart gå ner till Petter och se om han vill kolla på en film eller något, jag vet inte.
 
Förresten får Lillasyster – Jag Är Här Nu mig att tänka på Billie, which feels... odd, somehow. Nah, not really, men jag tänkte på det just nu owo
 
 
Det här inlägget skulle ha postats igår, men internet hatade mig då ._____.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0