Kort

Så okej, vårat modem har gått sönder och jag kommer basically inte ha något internet på typ två veckor, vilket betyder att jag inte kommer uppdatera här särskilt mycket alls.
 
Men, det som hänt hittills är att jag varit i skolan, att det blev strömavbrott på skolan i fredags så alla fick gå hem (och jag var bara i skolan i en timme då för jag var sen tihi), att jag träffade Paprika igår och det var extra jobbigt att säga hejdå eh, och att jag bytt hårfärg.
 
Apdålig bild men jag ser ut som ett helvete idag och orkar inte fixa in bilder i datorn so yeah men ja jag är svarthårig nu i alla fall
 
Feels good, för nu känner jag mig verkligen som Billie pga black mess of hair and green eyes. Folk har ju sagt att jag är som Billie så... :3
 
Det enda jag vet kommer hända som är speciellt är att Paprika ska sova här i helgen (hoppashoppashoppas att han får stanna hela helgen) och att vi ska till en tatueringsstudio på lördag och typ kolla på. Och helgen därpå är det dags för Asking Alexandria och Motionless In White. Har sparat massa pengar för merch så jag hoppas verkligen att det finns massor med snygga saker där :3 (eller ja, i alla fall snygga tröjor - vill ha fler baseball-tröjor I'M FUCKING ADDICTED TO THEM OK)
 
Så, de här veckorna utan internet kommer jag fokusera på att skriva och skriva och skriva och lägga upp massor med saker sen. Så ni får ha det så bra och inte dö utan mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0