Ny design

Så, nu har jag en ny design. Igen.
 
Headern får vara Corey Taylor during this period, för han är en av mina största förebilder och hans fina citat får mig att orka just nu. Varför jag ser upp till honom? Han har haft ett sjuhelvetes jävla liv, och han lever. That's all I need to know, that it gets better. Han är ett av mina exempel på det. (Btw, tycker alla ska läsa hans bok, Seven deadly sins, för även om det är en självbiografi så förklarar han också varför de sju dödssynderna inte borde vara synder, utan sätt att leva på. Den är helt jävla fantastisk.)
 
Bakgrunden är från de konserter jag varit på under 2012, men alla syns inte. Det är i alla fall Simple Plan, The Used, Stone Sour och Marilyn Manson, if someone's curious.
 
(Why am I even writing this? I bet no one even cares xD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0