Update

HEJ JAG HAR INTERNET EN STUND NU
 
Let's skriva vad som hänt under de två senaste veckorna!
 
• Måndagen och tisdagen förra veckan var allmänt händelselös. På onsdagen skolkade jag från skolan för att åka hem till Paprika. YEAH BITCHES, JAG HAR VARIT HEMMA HOS HONOM! Vi failade med att göra varm choklad (för ingen kan vispa grädde eh), sen gick vi för att köpa saker att göra lunch av (och han köpte vispgrädde och marshmallows också, så att han kunde göra ordentlig choklad ♥). Sen fick jag sitta på en stol i köket medan han gjorde köttbullar - I'm not even fucking joking, han gjorde köttbullar - och hoppade runt med ett förkläde och kattöron HAHAHAHAHAHA ♥ Sen låg vi typ på hans säng och lyssnade på All Time Low's Don't Panic och kramades. Jag höll på att knuffa ner honom för att han kittlade mig ;w; Sen såg vi på Dead Silence och OMFG SLUTET JAG ORKAR INTE OMFG!?!?!!??!?!!?!?? Sen följde han med mig till tågstationen C:
• På fredagen åkte jag och hämtade Paprika på centralen. That bastard tried to scare me!!!!! Men eh, vi hade typ gäster hemma och jag och Paprika var helt retarded HAHAHAH - det första som hände var att jag började jaga honom genom hela huset med en hårspray ♥ Kommer inte ihåg så mycket av vad vi gjorde, eh.
• På lördagen åkte vi till en tatueringsstudio och trollade runt. Det var asroligt! Han hade bläckpennor så han satt och ritade typ 22 olika saker på mig 8D Och sen under lunchpausen gick vi och köpte kaffe och choklad och var allmänt awesome~ Vi visade typ alla som var där lite teckningar som Paprika gjort och åh han såg så jävla glad ut när han fick beröm ♥ (han är alltså helt fantastisk på att rita) När vi kom hem började vi se på Hungerspelen och så blev det avbrott mitt i pga middag och sen åkte vi med pappa och Liv till ICA för att köpa energidricka - han skjutsade runt mig i en kundvagn igen och höll på att döda typ flera pers xD Sen såg vi klart på Hungerspelen och var allmänt jävla hyper och så försökte vi se på Alice i Underlandet men jag somnade.. </3
• På söndagen hann vi typ inte göra så mycket - han gjorde mig hög på socker på centralen haha :c
 
• I måndags fick jag höra att BRING ME THE HORIZON kommer till Sverige.
• ...jag fick också höra att jag ska få se dem 
• Igår var jag hemma från skolan pga personliga anledningar. Igår var ingen bra dag heller, mådde skit. Men ja, det var skönt att få säga lite saker också. Det blev också bestämt att jag ska till BUP, och vi har fått tid om typ fyra veckor. Vet ärligt talat inte hur det känns.
• Idag är jag också hemma. Ska hämta Paprika på centralen senare och vi ska ha världens bästa helg. Sådetså.
 
Sitter just nu och laddar ner lite låtar till konserten imorgon. Måste ju kunna tagga genom att lyssna på alla låtar som ska spelas - FÖR YEAH BITCHES JAG HAR HITTAT SETLISTS ♥ Vi kommer förresten vara 8-9 pers som ska dit och HAHAHAHAHAH vi ska storma scenen 8DDDDDD
 
Nä, ska ta och försöka få lite läxor gjorda idag. Förhoppningsvis. Ciao!
 
Har förresten lånat Paprikas mössa pga badass, tihi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0