Usch

The Hobbit igår var asbra! Satt och fnittrade mig genom hela filmen 'cause MARTIN FREEMAN IS TOO PRECIOUS FOR THIS WORLD ;w;
 
Idag är dock ingen bra dag. Det enda bra är att jag klippt håret och det faktiskt blev okej (fastän jag hatar att ha nyklippt hår). Sen har det upptäckts löss här hemma och jag har så jävla ont i magen att jag fryser och skakar och gråter - det fick mig att somna också, however that happened. Jag har också äckellätt för att få dåligt samvete och har inte vågat se ut genom fönstret för att jag var tvungen att kasta ut mina gosedjur på balkongen (I mean, it's cold - what if they're freezing?)... And NO this is neither funny or cute </3 Och så har en kompis jag försöker bryta kontakten med börjat be mig om en till chans jahaja precis vad jag behöver nu :)))) Fastän mamma inte hittade några löss på mig när hon klippte mig så måste jag genomgå en lusbehandling, just in case. Och som toppen på isberget så börjar skolan imorgon. Skola > ångest > känslan av att vara patetiskt värdelös ful äcklig kommer återvända > äter mindre gör mindre saker i allmänhet kommer bara ligga i sängen och gråta sönder och knarka tv-serier > mår dåligt hela jävla dagarna och nätterna. SKITKUL.
 
Kan ingen bara döda mig nu, snälla?

Kommentarer
Postat av: Moa

HUR KAN NÅGON NÅGONSIN ENS AVLÄGSET OGILLA MARTIN FREEMAN HAN ÄR DEN MEST ADORABLE VARELSEN PÅ JORDENS YTA. Älskade det faktum att han bara sprang runt under hela The Hobbit och var så bedårande artigt brittisk hela tiden, alltså awwe c:

As for the rest of it: *sends virtual internet hug hoping it will somehow help*

Svar: JAG VEEEEEET HE'S PERFECT <3
It does help a bit c:
Frida

2013-01-07 @ 19:57:08
URL: http://www.moixa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0