Wretched & Divine: Story Of The Wild Ones

Black Veil Brides nya album, Black Veil Brides – Wretched and Divine: The Story Of The Wild Ones, är bara perfekt hittills. Like, wow guys ♥
 
Igår blev det bestämt att jag ska till en psykolog/kurator/något sånt. Mest för att samtalen med mamma ger mig så jävla mycket ångest och det funkar inte längre. Jag fixar inte det. Så, psykolog it is. Vet fortfarande inte riktigt vad jag känner om det, men jag är rädd. Jag är van though, är rädd för allt hela tiden. Så ja, vi får hoppas att det kommer fixa sig nu.
 
Idag var jag i skolan. Kunde inte andas under hela resan dit och fick veta att jag hade sovmorgon, så jag satt en timme i skolan och lyssnade på musik och skrev (ÄR ÄNTLIGEN KLAR MED BILLIE-INLÄGGET YESYESYES LET THE FUN PART BEGIN). Sen hade vi matte och yeah well jag gjorde fel på allt och gav upp. Hade inga idrottskläder så jag satt på scenen och vaktade Sofie's mobil. På NO:n snackade vi om arv och DNA och jag bara jahapp eventuella framtida barn är redan fucked up :)))))) Och trots att jag hatar spanska så var det roligt att skriva om sitt jullov, för jag bara fuck yeah let's skriva om Paprika ♥ (och så var det någon kille där som luktade precis som han dog inte alls JAG SAKNAR DIG MIN LILLA KATTUNGE)
 
Sitter och lyssnar på Black Veil Brides och längtar till helgen. Ska också hämta mitt skrivhäfte och skriva in resten till Billie-inlägget C:
 
OKEJ CHOCKEN NÄR BERT MCCRACKENS RÖST HÖRS NÄR MAN LYSSNAR PÅ BVB LIKE WTF JUST HAPPENED OMFG THAT WAS GREAT LIKE WOAAAAAAAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0