You are everything I want, 'cause you're everything I'm not

Idag var vi på Sjöhistoriska muséet och såg en utställning om sjömanstatueringar och sånt. Självklart sprang vi runt på resten av muséet också, men ja. Det om tatueringarna var mest intressant xD Det fanns ett citat på en vägg som fick mig att stanna upp och skapa en novell i huvudet. Det är nästan fascinerande, hur man kan hitta inspiration precis vart som helst. Eller jag kan det i alla fall. (Seriöst - det är så jävla ofta jag kan vara i någons hus och bara skapa en karaktär som skulle kunna bo där; Andys lägenhet är till exempel ursprungligen min kompis, och Tré bor faktiskt i det område där jag bodde när jag var typ mellan två och sex år gammal C:)
 
Nu har jag ett par timmar för mig själv, så jag sitter och lyssnar på musik och planerar stuff. Kom på att jag borde snacka med de som ska med på Asking Alexandria, eftersom vi nu är sex personer som ska dit tillsammans och sånt. Eh. Ehehe. PROBLEM IS JAG ÄR JÄTTEDÅLIG PÅ SÅNT OCH DET ÄR JAG SOM MÅSTE TA KONTAKT MED ALLA EFTERSOM JAG ÄR DEN SOM DROG MED FOLK </3 Aja, det fixar sig. ...förhoppningsvis xD
 
Ikväll ska jag se The Hobbit. ÄNTLIGEN ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0