And I know in my heart that if you reach for the stars all your dreams won't be dreams anymore

 
 
Okay, så jag försvann ett par dagar, och jag kommer att försvinna igen.
 
Så, senaste gången jag skrev något var i fredags. Inget mer hände den dagen, vad jag minns i alla fall. I lördags städade jag mest och rensade i ett skåp jag har.
 
I söndags åkte vi till Mariefred för att gå på Riddardagarna, vilket basically är en marknad som hålls en helg om året i Mariefred med medeltidstema. Vi gick runt typ två varv och jag köpte mandlar och någon fudge som var halvt choklad och halvt päron which was very fabulous ;w; Efter det gick vi till Gripsholms slott och satt på kanonerna och åt glass. Sedan blev jag skjutsad hem till Paprika.
Minns inte riktigt vad vi gjorde hemma hos honom den dagen, men jag vet att vi gick ut med hans familj och åt thaimat. Tror att vi såg på film eller så, eh owo
 
I måndags så vaknade vi tidigt, så vi var vakna när alla andra lämnade lägenheten. Det kom någon städare dit så vi gick ut med återvinningssaker och satt sedan på ett café och drack kaffe/milkshake, och han ritade medan jag bombade hans tumblr. Sedan gick vi och handlade och gick hem till honom, och då kom vi på en jättebra idé, nämligen att duscha tillsammans (för att det verkar så mysigt) och det var det också ;w; Sen så sprang jag runt i hans kläder (Despicable Me boxers och Like Torches-linne) och hjälpte honom att laga mat och så såg vi på film och åt jordgubbar och rostad majs och cashewnötter och så spelade vi Mario Kart och distraherade varandra och det var så mysigt ;w;
 
Idag så klev vi upp och åt frukost och sådant och sedan gick vi till tågstationen. Jag satt på centralen i typ en timme och lyssnade på musik och drack Monster innan Märta kom dit. Vi sprang runt på stan och var helt retarded och sånt. Det var trevligt :3
Åh, och saker jag köpte: En knapp som det står emo på, POCKYYYY, ett bälte (vitt, nitar, Fall Out Boy), kaffe (eller ja, kaffedrink från Starbucks fast det var på Pressbyrån), lunch (eh ja?), Kerrang! och Parkway Drive's skiva Deep blue.
 
Har ätit middag och pratat med föräldrarna om saker. Jag ska kanske till Amsterdam i augusti, så eh ja, jag behövde prata med dem om det. För övrigt så har Paprika hjälpt mig att ta sönder ett par byxor lite, och vi såg Mean Girls och han är så stolt över att jag kan citera massa saker från den. (...jag har bara sett den två gånger <//3)
 
Annars så har jag kommit på att jag blir förbannad varje gång ämnet självskada diskuteras. Det är alltså alltid folk som säger att de som skadar sig själva är idioter/dumma i huvudet och det gör mig arg, varenda gång. Uuuuuuugh.
Imorgon ska jag hem till Paprika igen och försvinner då i två dagar.
FATTAR NI HUR SOCIAL JAG VARIT DEN HÄR SOMMAREN?!?!!?!?!?!?!!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0