Dagen

Har inte gjort så mycket alls idag, faktiskt. Vaknade, åt frukost, fick höra att mamma blivit förkyld (så vi skulle inte till min farbror i alla fall), städade mitt rum (well, sortof), duschade och spelade massor med Alice: Madness Returns. Kom nyss upp från en filmkväll - Johnny English: Reborn - med familjen och funderar nu på vad jag ska göra. Antingen så fortsätter jag spela eller så sätter jag mig och skriver med Förhäxad på tv:n... Båda alternativen låter väldigt lockande.
 
Imorgon kommer jag högst antagligen inte att ha tid att uppdatera bloggen; måste hinna klippa/färga håret innan vi ska på vikingamarknad på Stallarholmen, och sedan ska jag - vi - hämta upp Paprika. (Han sitter på ett flygplan påväg tillbaks hit nu och jag saknar honom så stört jävla mycket åh ;w;) Vet inte när jag kommer tillbaks, men när jag gör det så är det väl dags för ett videoinlägg? Känns som om det var länge sedan.
 
Aja, vi får se då. Ha det gott tills nästa gång! (och ha det gott annars med förstås ♥)
 
(smått redigerad selfie cos why the fuck not)
 

Och nu medan jag ändå kommer vara borta så kan jag ju iförsig underhålla er med lite bra musik (aka band jag hittade igår)!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0