HEMMAAAAAA

Okej, så jag har varit hemma ett tag, men whatever.
 
Sedan senast jag skrev har typ absolut inget hänt, inte vad jag minns. Idag har jag tjockat i mig massa godsaker och mår nu ganska illa, usch. Det var väl rätt trevligt i Örebro, I guess (om man räknar bort de sömnlösa nätterna och ångesten och att jag börjar bli rädd för mig själv). Sedan jag kommit hem har jag upptäckt att Jackson nu inte ser ut som en flygekorre längre, utan som den dvärghamster han är (alltså han har krympt), städat hans bur och håller just nu på att leta efter minnen att samla på Alice: Madness Returns.
 
Såhär ser det ut för mig de kommande dagarna:
 
Idag (fredag): Bara vara hemma och ta det lugnt.
Lördag: Färga håret och klippa det och sedan åka för att fira att min farbror fyller... typ 50 år eller något sådant.
Söndag: Vikingafestival/marknad, hämta upp Paprika. (vet inte hur länge han stannar, skulle gissa på veckan ut eller i alla fall till fredagen)
 
Saknar min tokboll otroligt mycket </3
 
JOJUSTDET! Jag har konverterat in min familj i the world of Sherlock! De tyckte om det! Paprika ska ge mig en Sherlock-tröja som han inte använder längre! YAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0